Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Mr. Sushi Den Haag. Meer weten? Ontdek meer
Anissa
25 jun 2026 om 17:18
Super lekker vooral sushi crispy tuna. Hier ga ik vaker bestellen. Thanks
alishia
24 jun 2026 om 21:09
vriendelijke medewerkers en snelle bezorging met super lekkere verse vis
Ali
24 jun 2026 om 1:25
Bestelling was laat en alles was koude
Jacqueline
21 jun 2026 om 22:17
Op tijd bezorgd en smaakte goed!
Fred
21 jun 2026 om 20:06
Lekker!
Ingrid
21 jun 2026 om 19:24
Lekkerste sushi ooit bestel er altijd en altijd vers bereid dikke 10
Zlatka
19 jun 2026 om 15:54
Поръчката ми е доставена на грешен адрес!
Rinse
16 jun 2026 om 8:30
zeer goede kwaliteit / prijs / hoeveelheid verhouding, snelle bezorging
Linda
15 jun 2026 om 22:46
Echt heeeeeel lang moeten wachten op onze bestelling. Kregen geen update of iets. Echt heel jammer want het eten was wel lekker
Patrycja
15 jun 2026 om 22:21
przyjechało dużo po czasie to jeszcze zimne ,jestem bardzo z tego powodu zła, bo kasa wydana a zimne nie smaczne