MR. SUSHI DEN HAAG

Recentebeoordeling


4 sterren uit 2072 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Mr. Sushi Den Haag. Meer weten? Ontdek meer

25 jun 2026 om 17:18 Super lekker vooral sushi crispy tuna. Hier ga ik vaker bestellen. Thanks
24 jun 2026 om 21:09 vriendelijke medewerkers en snelle bezorging met super lekkere verse vis
24 jun 2026 om 1:25 Bestelling was laat en alles was koude
21 jun 2026 om 22:17 Op tijd bezorgd en smaakte goed!
21 jun 2026 om 20:06 Lekker!
21 jun 2026 om 19:24 Lekkerste sushi ooit bestel er altijd en altijd vers bereid dikke 10
19 jun 2026 om 15:54 Поръчката ми е доставена на грешен адрес!
16 jun 2026 om 8:30 zeer goede kwaliteit / prijs / hoeveelheid verhouding, snelle bezorging
15 jun 2026 om 22:46 Echt heeeeeel lang moeten wachten op onze bestelling. Kregen geen update of iets. Echt heel jammer want het eten was wel lekker
15 jun 2026 om 22:21 przyjechało dużo po czasie to jeszcze zimne ,jestem bardzo z tego powodu zła, bo kasa wydana a zimne nie smaczne
15 jun 2026 om 19:53 Eten was lekker.